»Po tej progi sem se peljala z vlakom. Takrat sem vsem tistim, ki so rekli, da nove proge mogoče ne potrebujemo, dejala, da jim svetujem, da tudi oni naredijo enako.«
»Svoje življenje sem zapisal nekoristnim stvarem, gorečim poljem in pticam nad progo.«
»Tisti, ki pravite, da bo proga ostala enotirna, zavajate. Dejstvo je, da smo že zavihali rokave in na infrastrukturnem ministrstvu začeli postopke za dvotirnost proge.«
»Vsem tistim, ki še vedno mislijo, da je obstoječa proga dovolj dobra za prevoz toliko tovora, kot ga danes prepeljemo, priporočam, da si progo ogledajo.«
»Predvidevanja so, da bi se ta proga uporabljala za prazne vlake. Potem ko bo zgrajen drugi tir, bo ta proga bistveno manj obremenjena.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Mislim, da je prav, da povemo, da imamo v tem trenutku gradbeno dovoljenje za enotirno progo, je pa res, da je predhodna vlada sprejela sklep, da bo ta proga dvotirna.«
»Vzporedna proga je pomembna. Vzporedna proga je v resnici zaključek drugega tira in prav je, da se ti projekti izvajajo že danes, da so gradbišča in teren predpripravljeni.«
»Pričakujemo, da bo v četrtek v popoldanskih urah proga spet odprta.«
»To pomeni, da posledice julijskega udara predstavljajo 20 odstotkov letne izdelave prog.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju